Правила повернення коштів за програмну продукцію

Продаж програмної продукції істотно відрізняється за своєю природою від продажу будь-яких інших товарів чи послуг. Завдяки технічним особливостям доставки програмних продуктів «Infobrok-PRO», «Infobrok-NET», а також рішень з «Infobrok-OSA», «Infobrok-WEB» (далі — продукт), повернення придбаних примірників продуктів / рішень неможливий. Це пов'язано з тим, що при отриманні сплати за програмний продукт генерується унікальний ліцензійний ключ для активації облікового примірника продукту / доступу до продукту, який є невід'ємною складовою поставки. З моменту створення зазначеного ліцензійного ключа згідно з замовленням, продукт вважається використаним, що унеможливлює його повернення. Ми сподіваємося на розуміння і просимо уважно ознайомитися з продуктами до придбання.

Сервіс Інфоброк надає вам можливість ознайомитися з продуктами, їх характеристиками та функціональними можливостями до придбання. Просимо вас заздалегідь використовувати всі доступні способи для ознайомлення з функціональними можливостями та характеристиками продуктів, оскільки після покупки ми не зможемо зробити повернення коштів.

Як можна ознайомитися з продуктом до придбання?
Для кожного продукту надається необмежений період використання демоверсії. При цьому демоверсії є ідентичними повнофункціональним версіями продуктів. Єдина їх відмінність - це відсутність контактної інформації. Таким чином до ухвалення рішення про покупку продукту ви можете повноцінно оцінити його можливості та відповідність вашим очікуванням та вимогам. Попередньо ви можете ознайомитися з документацією, яка допоможе вам прийняти зважене рішення про придбання.

Гарантійні зобов'язання
Програмні продукти поставляються «як є». При цьому, якщо в процесі використання продукту за функціональним призначенням виникають помилки, збої або інші функціональні невідповідності та недоліки, вони усуваються в рамках надання технічної підтримки. Технічна підтримка кожного окремого продукту надається його виробником/розробником. З порядком звернення до служби технічної підтримки Ви можете ознайомитися в розділі Підтримка на нашому сайті www.infobrok.net.ua

Повернення коштів
Грошові кошти можуть бути повернуті тільки в разі помилкового проведення платежу. Повернення грошових коштів здійснюється за заявою від платника. Комісія за проведення операції за поверненню грошових коштів, якщо така стягується, проводиться за рахунок покупця.

Сплативши за послуги, що надає цей сайт, користувач підтверджує, що ознайомлений з усіма пунктами ціх Правил і безумовно приймає їх. 

Created with Mobirise - Try here